Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_contact, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1

Ha nem szeretne sokat vesződni autókölcsöne ügyintézésével, válassza hitelközvetítő irodánkat. Mi válogatott, személyre szabott autókölcsönökkel várjuk Önt, vagyis energiát, időt és pénzt takaríthat meg, ha hozzánk fordul.

Immár legalább két évtizedre tekinthet vissza a szolgáltató szektorban a nyugati típusú, ügyfélközpontú gondolkodás és ügyintézés megjelenése. 1990 előtt még sokkal inkább "az ügyfél van a hivatalért" hozzáállás érvényesült, nem is csupán a hivatalokban, hanem a pékségtől kezdve a községi tanácsig mindenhol. 1990-ben a nyugati minták mindenütt megjelentek, és a változás nem csupán a gazdaság területét érintette, de egyben szemléletváltozás is bekövetkezett a rendszerváltás körüli időkben. A lassú változások eredményeként lassan egyre nagyobb teret nyert a kereskedők, szolgáltatók stb. gondolkodásában az „én vagyok az ügyfélért” hozzáállás, amely manapság szinte kizárólagos. Természetesen mindenütt találkozhatunk ellentétes beállítódással, az üzlet ajtaját düllesztő "eladók" képe mindenkinek ismerős lehet, de ez ma már kivétel, és nem mindennapos látvány.

Kalkulátor

Irodánk természetesen nem maradhatott le a változások követésében, sőt igyekeztünk és igyekszünk is folyamatosan fejleszteni magunkat.

Nem csupán arra gondolunk azonban, hogy a tisztelet hangján beszélünk az ügyféllel, hiszen ez annyira magától értetődő dolog a szolgáltatási szektorban, hogy erre kár is szót pazarolni. Sokkal fontosabb, hogy ma már technikailag is olyan eljárásokat alkalmazunk az ügyintézés bonyolításában, amelyekkel az ügyfeleket tökéletesen ki tudjuk szolgálni. A piacon hatalmas előnyhöz jut az, aki bele tudja élni magát ügyfelei gondolataiba, és ki tudja találni, hogy egy leendő ügyfél mi alapján választ hitelközvetítőt. Amelyik közvetítőcég elébe tud menni az ügyfelek igényeinek, máris nyerő helyzetben találja magát.

Bár termékeink (autóhitelek, lízingkonstrukciók, kishaszongépjármű hitelek stb.) reményeink szerint a legjobbak között vannak a piacon, ha nem tudjuk ezeket gyorsan, kényelmesen és hatékonyan eljuttatni az ügyfelekhez, termékeink hasonlatosak lesznek egy múzeumi tárgyhoz, amely szép ugyan, de senki sem veheti birtokba.

Az autóhitel ügyintézés menetének kialakításakor úgy véltük, hogy ügyfeleink számára a kényelem a legfontosabb tényező. Hogy a kényelmet biztosítsuk, úgy alakítottuk ki az ügyintézést, hogy ami a jelenlegi törvények alapján elektronikus úton intézhető, azt nálunk valóban lehessen elektronikus úton intézni. Mit jelent ez? Lássuk lépésenként:

1. Ügyfeleink megkereshetnek minket emailben, vagyis a hitelről gyorsan és névtelenül, kötelezettségvállalás nélkül informálódhatnak a hozzánk forduló leendő ügyfelek.

2. Ügyintézőink a hitelérdeklődésre telefonon vagy emailben válaszolnak. Vagyis mi hívjuk fel az ügyfelet egy személyre szabott ajánlattal, ezzel az ügyfél megtakarítja a telefonálás költségét. Emellett az emailen kapott ajánlatot az ügyfél tanulmányozhatja, átgondolhatja, összehasonlíthatja más cégek ajánlataival.

3. A szükséges iratok nem csak személyesen, de faxon vagy akár egy email mellékleteként is „bemutathatók”. Ön tehát akár azt is megteheti, hogy otthon lefényképezi vagy beszkenneli a személyi igazolványát, lakcímkártyáját stb., majd elektronikus levélben vagy faxon eljuttatja hozzánk.

4. A hitel- vagy lízingszerződést jelenleg nem lehet elektronikusan aláírni, azonban az aláíráshoz sem kell kimozdulnia otthonról, mivel mozgó ügynökünk házhoz megy a szerződéssel.

Szintén fontos tudnivaló, hogy ha ön olyan kölcsönt vesz fel, amelynek igényléséhez fel kell mérni a jármű állapotát, ügyintézőnk helyszínt és időpontot egyeztet Önnel, és az Ön által megjelölt helyen kerülhet sor a szemlére.

Ügyintézés

Mint a fentiekből látható, az autóhitel ügyintézés ennél gyorsabb és egyszerűbb nem lehet. Valószínű, hogy ezek a standardok egy jó ideig nem fognak tovább fejlődni, mivel a teljes elektronikus ügyintézés feltételei nem állnak fenn (és nem is látszik, hogy fejlődés történne ezen a területen), ráadásul a hitelezésbe fedezetként bevont autó szemlevételezésre mindig szükség lesz. Mindazonáltal hitelirodánk mindig progresszíven állt a fejlődéshez, és inkább élére álltunk a megújulásnak, mint hogy kerékkötői lettünk volna. Nem is tagadjuk, hogy ez nem csak az ügyfél számára előnyös, de a mi munkatársaink is kényelmesebben végezhetik a munkájukat, ha nem kell egy menetrendhez igazodniuk, nem kell állandóan az órájukat nézniük, hogy az időpontra behívott ügyfélnek ne kelljen várnia az előző ügyfélre. Az elektronikus autóhitel ügyintézés tehát kényelmes, olcsó, nyugodt és ugyanakkor hatékony – vagyis minden tekintetben előnyösebb, mint a személyes ügyintézés.