Ha nem szeretne sokat vesződni autókölcsöne ügyintézésével, válassza hitelközvetítő irodánkat. Mi válogatott, személyre szabott autókölcsönökkel várjuk Önt, vagyis energiát, időt és pénzt takaríthat meg, ha hozzánk fordul.
Immár legalább két évtizedre tekinthet vissza a szolgáltató szektorban a nyugati típusú, ügyfélközpontú gondolkodás és ügyintézés megjelenése.
1990 előtt még sokkal inkább "az ügyfél van a hivatalért" hozzáállás érvényesült, nem is csupán a hivatalokban, hanem a pékségtől kezdve a községi tanácsig mindenhol. 1990-ben a nyugati minták mindenütt megjelentek, és a változás nem csupán a gazdaság területét érintette, de egyben szemléletváltozás is bekövetkezett a rendszerváltás körüli időkben. A lassú változások eredményeként lassan egyre nagyobb teret nyert a kereskedők, szolgáltatók stb. gondolkodásában az „én vagyok az ügyfélért” hozzáállás, amely manapság szinte kizárólagos. Természetesen mindenütt találkozhatunk ellentétes beállítódással, az üzlet ajtaját düllesztő "eladók" képe mindenkinek ismerős lehet, de ez ma már kivétel, és nem mindennapos látvány.
Irodánk természetesen nem maradhatott le a változások követésében, sőt igyekeztünk és igyekszünk is folyamatosan fejleszteni magunkat.
Nem csupán arra gondolunk azonban, hogy a tisztelet hangján beszélünk az ügyféllel, hiszen ez annyira magától értetődő dolog a szolgáltatási szektorban, hogy erre kár is szót pazarolni. Sokkal fontosabb, hogy ma már technikailag is olyan eljárásokat alkalmazunk az ügyintézés bonyolításában, amelyekkel az ügyfeleket tökéletesen ki tudjuk szolgálni. A piacon hatalmas előnyhöz jut az, aki bele tudja élni magát ügyfelei gondolataiba, és ki tudja találni, hogy egy leendő ügyfél mi alapján választ hitelközvetítőt. Amelyik közvetítőcég elébe tud menni az ügyfelek igényeinek, máris nyerő helyzetben találja magát.
Mint a fentiekből látható, az autóhitel ügyintézés ennél gyorsabb és egyszerűbb nem lehet. Valószínű, hogy ezek a standardok egy jó ideig nem fognak tovább fejlődni, mivel a teljes elektronikus ügyintézés feltételei nem állnak fenn (és nem is látszik, hogy fejlődés történne ezen a területen), ráadásul a hitelezésbe fedezetként bevont autó szemlevételezésre mindig szükség lesz. Mindazonáltal hitelirodánk mindig progresszíven állt a fejlődéshez, és inkább élére álltunk a megújulásnak, mint hogy kerékkötői lettünk volna. Nem is tagadjuk, hogy ez nem csak az ügyfél számára előnyös, de a mi munkatársaink is kényelmesebben végezhetik a munkájukat, ha nem kell egy menetrendhez igazodniuk, nem kell állandóan az órájukat nézniük, hogy az időpontra behívott ügyfélnek ne kelljen várnia az előző ügyfélre. Az elektronikus autóhitel ügyintézés tehát kényelmes, olcsó, nyugodt és ugyanakkor hatékony – vagyis minden tekintetben előnyösebb, mint a személyes ügyintézés.